fredag, januari 19, 2007

friday.

idag ligger det snö på marken & på husen. dock ligger också solen på, fast det är ganska kyligt. jag vill i alla fall inviga mina wayfarers. yeah. det ska jag göra när jag åker till anna senare idag. jag hatar att köra bil med solen i ögonen. well, tur för mig då att jag har snyggaste wayfarersen att ta skydd bakom. hejohå.

idag skulle jag anna & kattis egentligen laga mat hemma hos mig, för att min familj skulle åka iväg. men nu har jag 2 sjuka barn här hemma istället. så bara halva familjen åker. så vi girls får hitta någon annan stans att cooka dinner. det var tråkigt för jag hade sett fram emot en lugn och tyst lördagsmorgon. men icke.

jag ehar gentligen ingen poäng med det här inlägget. ville mest bara säga att jag ska inviga mina wayfarers. och att det är synd om mig för att mina barn är sjuka. och de har smittat mig också. men jag har i alla fall inte feber. tror jag inte. föresten, så beställde jag large i mina wayfarers - det var någon som undrade i en komentar som jag inte kan hitta.

nu ska jag forsätta samla bilder till ett nytt stilprofil-inlägg. som kommer inom snar framtid.

puss stacy.

Inga kommentarer: