söndag, januari 14, 2007

theolsens.



ok. jag har något slags inre tvång att visa upp olsen syrrorna. dock finns det inte mycke att säga. ashley är ganska het i sin jacka. utan jacka är det dock inte lika snyggt. mary-kate ser bara helt enkelt inte bra ut. förutom att hennes hår nu är gult, toppas det också med en råttfärgad utväxt. not pretty. not at all. klänningen gör henne blek, och hon ser sjuk ut. that's it. ashley är mycket snyggare här. och mary-kate var senast som snyggast här. jag tycker att det börjar gå neråt för systrarna. först var det den hemska blonderingen på mary-kate. väldigt misslyckat, ja. och ashley färgade tillbaka till blont. jag gillade hennes som brunett. och den här dagen var hon ju bara galet snygg. vad kan jag mer säga, än att jag med spänning väntar på fler nya bilder. och hoppas på bätre tider för systrarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vill du visa en bild med dina wayfarers på när du får dom? har tänkt beställa ett par, men vet inte vilken storlek jag ska ta.

Anonym sa...

håller helt med... annars så tycker jag helt klart att de fortfarande är en stor inspirationskälla, dock bör de ändra hårfärg... please!

stasia sa...

sandra; sure, när de kommer så!

em; ja, självklart inspirer de. bara inte just de senaste två veckorna :/