tisdag, januari 30, 2007

whatthefuckskopunkten?

jag försöker beställa skorna från skopunktens hemsida just nu. och det går inte så bra.
när jag vill genomföra köpet får jag upp ett felmedelande som lyder;

"Du har en faktura på 1.461,00 kr som du inte har betalt. Du måste betala denna innan du kan handla mot faktura igen. Har du frågor om detta är du välkommen att kontakta Kundjänst."

wtf liskom?

1. jga försöker inte end betala med nån jäkla faktura. visakort. visakort!

2. och hur som helst så har jag verkligen ingen jävla obetald faktura på 1461 kronor.

blir så jäkla sur när man inte ens kan beställa ett par skor utan fucking strul.
om min storlek tar slut på grund av detta så är det bäst för skopunktenskundtjänst att de springer hem och gömmer sig.
för då jäklar alltså!

Inga kommentarer: