tisdag, januari 16, 2007

golden.



nej, jag tänker inte skriva om golden globe eftersom det redan är sönderskrivet. själv läste jag och tittade på pics i new york times imorse. jag tyckte inte att det var särskilt intressant. det enda som faktikst fångade mitt intresse, fångade riktigt starkt var miss miller. gud så snygg hon var. jag älskar klänningen. och hennes håruppsättning och sminkning. det skriker inte hej.jag.är.på.golden.globe som det t.ex. gör här. sienna är bara sjukt vacker. och hennes bild klippte jag ut och nålade fast på väggen. smashing.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Håller verkligen med dig. Hon får en att tappa andan. Kan man bli så snygg?!

Anonym sa...

En klar favorit!

stasia sa...

cicci; tydligen kan man det! :)

camilla; yesbox!

Anonym sa...

Hej Nastja,
här sitter vi och dricker vin.
Som tur så saknar vi det inte.
Det är kul att se dig och läsa dina artiklar. Du skriver verkligen jättebra! Din mamma sitter här bredvid mig och hälsar och saknar dig mycket. Bosse hälsar också, han tycker att du har skådespelartalang.
Ha det bra! Massor av kramar från Katja, Mamma och Bosse och Anders.

stasia sa...

katja; hej hej! jasså, ni sitter och dricker vin så här mitt i veckan, själv dricker jag apelsin juice :) hälsa bosse att han nog har fel, haha, för det har jag inte! hälsa mamma också! kul att ni tittade in. ha det fint. med massa kramar från NY!

Anonym sa...

Stasia: Yes! Thanx for mentioning me! http://howtowalkinhighheels.blogspot.com/2006/12/dagens-agnes.html

and:
http://stylesucker.blogg.se/130107121057_yeee_thanx.html

Maria sa...

Så sant! Otroligt vacker var hon.

Anonym sa...

fantastisk klänning och hon ser helt fantastisk ut!! Love Sienna ;)