måndag, januari 22, 2007

sienna for nylon.

igår skrev jag att nylon var världens bästa tidning. och att imorgon kommer februarinumret ut, och det kommer bland annat att ha sienna on the cover. well. nummret kommer som sagt imorgon men siennas photoshot finns redan nu att se. and i love it. nylon borde säljas i alla länder. det borde vara lag på det. bilder lånade från giirant.blogspot.com





nylon får jämt till det så himla snyggt. konstnärligt, annorlunda & så jäkla hett.
imorgon ska jag springa och köpa tidningen. och klistra upp sienna all over my room.
jag har alltid gillat sienna. men på senaste har hon bara blivit 734782304% mer smashing än någonsin.
jag är lite smått besatt av hennes skönhet just nu.

puss stacy.

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh jag vill också ha den tidningen! vart kan man köpa den i sverige?

Fröken J sa...

jag ser att filerna heter giirant i namnen! hehehe.

Maria sa...

Riktigt heta bilder! Ser sexigt livfull ut och det är inte alltid man lyckas med det.

Anonym sa...

ilove nylon

stasia sa...

anonym; nylon brukar finnas att få tag på hos press-stop. http://www.press-stop.se/kiosken/index.html?cust=1801607 good luck!

fröken j; hm, va?

maria; exakt!

yols; :D

Fröken J sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.