måndag, januari 29, 2007

skopunkten.

i somras ville jag köpa snygga herrmodell skor från vagabond. jag var alldeles kär i de. men jag vet inte vad som hände. jag köpte de aldrig. nu har skopunkten jäkligt imponerande kopior. fina. och det här måste vara ett tecken. min chans. dessa måste bli mina! tur att det finns något som heter webshop. och för 249 kronor kan jag få ett par skor som ingen i NY kommer att ha. kalas eller vad. sedan är ju frågan hur de ska kunna komma hem till mig i usa. men det löser sig säkert.



och förövrigt så svider det lite i hjärtat när skor som man själv har betalat närmare 1000 svenska riksdollar för finns i en väldigt lik variant för 249 svenska riksdollar. då svider det dessutom inte bara i hjärtat. utan även i plånboken.

6 kommentarer:

Vera sa...

Very Stylish-skor!

Anonym sa...

Ja, jag köpte en tröja i stockholm på ord. pris. Sen såg jag den dagen därpå i Uppsala nersatt till halva priset... Det sved... Du har min sympati! Men de såg ju inte helt lika ut så det kan ju vara en tröst! Kram

Anonym sa...

Jag köpte dom idag. haha jävligt värt emot vagabonds.

Anonym sa...

Hejsan! Var i NY en vecka i början av januari.. vad ska man säga? I loved it! I love it.. vill tillbaks. vilket nog blir i sommar. underbart.. missade dock MJ och min underbara gulddröm! du vet kanske vilken jag menar.. den med kedja? :) /www.carolinelundh.blogg.se

stasia sa...

vera; javisst!
elsa; livet är hårt. men tack!
michaela; yey! är de normala i storlekarna?
anonym; i see i see. well. gulddrömmen finns ju annars att beställa på nätet :)

Anonym sa...

ja de är normala i storlekarna.