fredag, januari 19, 2007

bigblack.



jag älskar mks svarta XXL balenciaga. de säljer precis likadana överallt på gatan i nyc. mindre balenciaga, men mycket väska för pengarna. jag överväger att titta lite närmare på den nästa gång jag är i city. fast jag har inte riktigt bestämt mig för om jag kanske tycker att jag har gett upp väskan.i.armväcket. det blir tungt att bära på. speciellt med en XXL fullproppad. jag vill ha axelrem. den här som sagt ligger ju på vill.ha.toppen. och jag vill bära den på axeln. men visst är balenciaga wannabesen snygga också. obs. lägg märke till att det är wannades inte kopior de säljer på gatan alltså.

puss stacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoho, jag hittade nyss till din blogg och jag gillar den jättemkt!! kulkul!

stasia sa...

lulun; i am glad that you like it! :)