söndag, januari 07, 2007

the l word.



i'm a little bit pissed. l word har premiär med säsong 4 om ungefär exakt 90 minuter. på showtime. och vad märker jag när jag förösker hitta den kanalen ... jo, att av alla 892450223685402394 kanaler vi har. så har vi inte showtime. typiskt eller vad. vilket betyder att jag varje söndag natt får sitta och ladda hem avsnittet. ok. inte för att jag har långsamt bredband eller så. men det är bara själva grejen. varför just showtime av alla kanaler. varför just showtime?! jag som var så pepp på ett nytt avsnitt kl 22. säsong 3 slutade ju så spännande. gah. det blir en lång kväll. för jag ska se det avsnittet, idag, inatt, whatever. innan jag somnar i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag älskar the L word! Men tydligen ska s4 inte ens sändas här i Sverige...

stasia sa...

sassy; då laddar du ner :)