onsdag, januari 24, 2007

såhärfördrivermantiden.

Hårfärg: ursrungligen ljusbrun, nu är det färgar mörkare brunt
Ögonfärg: blå/blågrå/blågröna
Längd: 176 i believe

Studerar: nej, inte sedan i juni
Favoritklädesplagg: tights
Har alltid med mig i väskan: lipbalm & pengar
Dricker jag läsk dricker jag: Idiet coke
Tatueringar, piercings: den där lilla pluppen i örat
På datorns skrivbord har jag en bild av: en tecknad, av hon som tecknar för elle. don't remeber her name
Imorgon kommer jag: att jobba 9 - 19 & träffa anna och kattis på starbucks efter det
I sommar kommer jag klä mig i: tights
Jag är född: 26 september 1987
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: jenny, the l word
Min all time favourit parfym är: jag har två, ralph lauren - cool & DKNY - green apple
Nu ska jag: förhoppningsvis somna snart
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: britney, eftersom hon är all over the place.
Senaste blogg jag upptäckt: silverfisken, jag tror att jag måste vara absolut sist med att upptäcka honom



Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: likgiltig
Favoritgodis: choklad. m&m's
Nåt jag absolut inte äter: blodpudding, ärtsoppa & kött i kombination med sylt
Kläder just nu: pyjamas
Musik just nu: radiohead - street spirit
Va sa du senast: sherri, can i please use the car?
Sommarplaner: jobba
Fisk eller badkruka: sola
Hur många kuddar: två, gärna tre
Tror du på mirakel: vid närmare eftertanke - nej
Bio eller promenad: bio
Favoritväder: mitt i mellan vintern & sommaren
Det här är jag bra på: prata högt och länge
Tre saker att ta med på en öde ö: till att börja med så skulle jag aldrig få för mig att åka till en öde ö
Morgon eller nattmänniska: natt, helt klart
Spara eller slösa: well, jag jobbar på det första alternativet
Vad är viktigast för dig: ok tyck illa om mig - men att ha pengar
Hur är din drömkille: ni som känner mig vet, för er andra kvittar det väl
Finns det liv på andra planeter: ja, det vore tragiskt annars.
Hur många barn vill du ha: två. två flickor
Är du kittlig: nej, inte särskilt
Snarkar du: ja, när jag är förskyld och är täpp i näsan
Stjärntecken: våg
Rädd för insekter: mest äcklad, men jag har myrfobi. eller snarare extrem äckelfobi
Äckligaste djuret: vet ej
Chips, morötter eller godis: chips
Pizza eller hamburgare: kebabpizza
Skriver du dagbok: ja, i perioder
Stökigt eller välstädat: well, alla vill väl ha det städat, men man kan inte få allt
Gungar du på stolen: nej
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: absolut inte. jag vill väl inte dö heller
Vilken hand håller du gaffeln i: den som är ledig, men gärna höger
Hur många syskon har du: zero

den här listan var ganska tråkig att fylla i. hittade den i alla faöö hos bohemica.
nu ska jag försöka sova. godnatt.

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh du har en perfekt längd!

stasia sa...

maria; har jag en perfekt längd? haha. ok. perfekt för vad? :)