fredag, januari 19, 2007

aboutabag.



det var verkligen länge sedan asos hade någon snygg väska i sitt sortiment. allt för länge sedan. jag har till och med slutat gå in på sidan för att de på senaste verkligen har haft hemskt hjärtekrossande fula saker. alvarligt. och nu pratar jag inte bara om väskor. men titta nu. titta vilken fin väska som finns hos asos nu. so perfect. kan se den på min axel medan jag vandrar inne på manhattan. perfekt storlek också. jag har väl kanske nämnt att jag faktikst inte äger någon stor, everyday, svart väska. jag har bara kuvert och mina 2 chanel inspirerade med kedjor. visserligen är de fina. men ibland önskar jag lite mer plats.

imorgon får jag reda på vad för krångel det har blivit med min lön som jag skulle ha fått för över två månader sedan (!!!) för ett dansvikariat jag gjorde innan (!!!) jag åkte till usa. men hej försenad lön. kommer den att komma in lagom snart, innan väskan hinner ta slut så får den komma hem till mig. jag såg dock precis att den kostar starx över 600 kronor, och det var väl kankse lite att ta i. well i alla fall, jag ska fortsätta spana på den och så får vi se hur det blir med pengar och om den ska bli min eller ej. men en sak är klar - den är en skönhet. speciellt fint med det här mönstrade tyget innuti, som blir synligt om man viker över kanten. because it's all about details.

/stacy

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Nastik!
Du kan titta angående din danslön på Ditt mail.Ha det så bra i helgerna!!
Puss Mamma

stasia sa...

mamma; det tar ju 726019432 år innan dina mail kommer fram. igår fick jag et mail av dig från 9 januari! skaffa hotmail!

Anonym sa...

väskan ä så fin! jag gillar den blå versionen. oo.. kanske måste blogga om den :P

stasia sa...

sandra, doso ;)