lördag, december 30, 2006

irritation.

det mesta irriterande som finns är när man just har varit på manikyr och fått världens snyggaste naglar. och de torkar. ja. men sedan händer ändå nån liten skitsak och man får en repa i färgen. en jäkligt stor än. antagligen av för många lager av färg.

det hände idag. jag är skitirriterad, eftersom det innebär att jag imorgon i city måste hitta ett ställe som kan lacka om EN nagel åt mig. som om jag inte har annat att göra liksom.

jag har föresten den här färgen på naglarna. den är skitsnygg. måste inhandla snarast.

väl puss&godnatt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnygg färg iallafall (-:

Anonym sa...

HeJ! jag har typ 100 frågor till dig om NEw York :P . Går du i skolan där eller?

stasia sa...

mimo; ja. sjukt snygg! jag tror att det skall bli min nya använd på heltid lack!

charlotte; hej hej. frågor är kul kanske inte alla 100 på en gång dock? ;) nej. jag jobbar som au pair, och ska så småning ta ta några kurser. skola alltså.