söndag, januari 28, 2007

nextinvestment.

ok. det är bara att inse att plattången ovan från italienska Ga.Ma måste bli min nästa investering. det går ju inte annars. jag kan inte längre inbilla mig att min plattång kanske.inte.är.den.bästa.men.ändå.helt.ok. för att det ska inte ta ta typ 8 drag att få en slinga rak. absolut inte! notera också att mitt hår inte ens är lockigt på riktigt. det ska ta ett drag. högst, jättehögst två! och om jag någon gång i mitt liv ska kunna bry mig om att styla en frisyr i längre än två veckors tid efter klippning är en ny plattång livsnödvändigt. det är bara att inse ren fakta och klicka hem den från amazon. punkt slut. 60$ fattigare snart då. det är dyrt att leva alltså. förjäkligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoohoo!
Den plattången äger jag och den är superduper bra! ett "drag" o håret e plattat! blir varm på 2 sek och fungerar super! :) Bra val! :)

Puss på dej!!!

hur e allt annrs? sakanr sverige? :)

Anonym sa...

Den är verkligen guld v'ärd.

stasia sa...

källiström & camilla; jo. jag har använt den tidigare och den är fuckin' great!