måndag, januari 29, 2007

night.

det är så där lite jobbigt. under helgen har jag vänt en aning på dygnet vilket resulterar i att klockan är 04.24 och jag kan inte sova. tragiskt. jag har dock fått hem en massa jäkla fin musik de senaste timmarna. imorgon får bli en musikalisk dag efter att jag slutat jobba. min crashade cp ipod börjar ta igen allt den förlorat. but still. ibland blir jag för pissed. varje dag upptäcker jag att det saknas ännu ett album och då vill jag kasta min ipod i väggen. men nu har jag i alla fall smk the collection åter igen. nu är jag glad igen och lyssnar på vi och olle. så arvika 05. så fint. fint. tack föresten till er som tipsat om bloc party. det är ju grymt bra.

som sagt imorgon ska jag vara asocial. det ska vara jag, min ipod & mina retrobabies. och musik. heja.
kanske att lite kaffe från starbucks får vara med. om jag orkar ta mig dit. det är ett ståhej varje gång. pinsamt.

och du kanske inte är så långt bort trots allt. jag måste byta låt. det blir för mycket du på samma gång.

godnatt. stacy

Inga kommentarer: