tisdag, januari 23, 2007

wig.

jag är en okreativ människa, utan någom som helst egen fantasi så därför när le cat blir besatt av peruker, blir jag också det. jag är dock inte så mycket för rosa korta horperuker. det är jag för pussy för.



ebay är lite av ett wigsheaven. där finns allt. jag har hittat den ovan och tycker den verkar lovande. det är ju min lugg, fast här ligger den fint, och inte som min som blir helt fucked up två dagar efter att jag klippt den. great. och så är håret långt och fint lockigt. perfa. så kanske om jag får lite pix över så kommer den hem till mig ända från australien. det är bra med auktioner som inte är auktioner. som endast har buy now priser. och som har 29 items på lager. då kan man ta god tid på sig. tack o bock.

puss stacy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygg! hur ser ditt nuvarande hår ut då? :)

Anonym sa...

akta de kan se ut som barbiehår när man får hem dem!

stasia sa...

mandy; visst är den. mitt nuvarande hår ser ut som den luggen, fast alldeles för lång. och själva håret är lite längre än axellångt, urtunnat och med alldeles för utvuxna längder. ungefär ingen frisyr all alltså. måste klippa mig! då brukar det se ut så här http://photos1.blogger.com/blogger/2200/2920/1600/namnl%3F%3Fs22.5.jpg

sandi; that's ok. jag ska ju inte bära den mitt på ljusa dan. tänkte ha den som tillpiff när jag går ut :)