fredag, januari 12, 2007

sprit.

... eller ok, kanske inte sprit, men i alla fall smirnoff ice. yammi. här säljs den ju i mataffären. så vi girls delar på två sexpack. ett sexpack kostar ynkliga 56 kronor här. det ni. hemma på systemet är det ju 25 kr st. rån. så jag kör på smirnoff ice green apple. jätteyammi. samtidigt som mitt hår luktar kemikalier. men om 12 minuter är det klart. jag kommer att bli så snygg. färgen blev deep golden brown. vi äter nachos och lyssnar på gweni gwen gwen. heja. sedan tar vi en taxi och ska rocka applebees, eller kanske något annat ställe, något mer barlikt. well. nu ska jag öppna en cider till och tvätta ur mitt hår. ciao.

puss stacy.

2 kommentarer:

Maria sa...

Smirnoff ice är hur gott som helst! :)
De har väll sänkt den till typ 19 lr 20 på systtemet nu väll?

stasia sa...

maria; ja, jag blandade ihop priset med bacarde breezer. det är de som kostar 25. smirnoff kostar runt 20 :)