söndag, januari 14, 2007

hair.

igårkväll blev en helkväll, en aning vildare än tänkt men spontan och händelserik. det var fint.
min nya hårfärg blev också väldigt fin. speciellt i ljuset blir det väldigt fin brun lyster.




bild 1; igårkväll, kattis och jag. kass bild för att visa upp hår, ni får ursäkta, en bättre kommer. men ni ser att mitt hår är mörkare än på bild 2, som är från i maj, innan studenten. men mitt hår såg likadant ut igår, innan jag färgade det. dock en bra bit kortare. i am very nöjd. det är väldigt brunt och fint. inte riktigt så pass mörkt som på bilden. mer brunt än mörkt. om ni förstår.

idag har varit en mindre aktiv dag. well, sådana behövs också. speciellt för att ta igen sig efter spontana utekvällar.
jag, anna och kattis har hittat ett riktigt typiskt amerikanskt diner, med små jukeboxar vid varje bord.
vi satt i mjukiskläder och lyssnade på gamla klassiker. riktigt amerikanskt.
sedan såg vi filmen saw, och jag blev rädd. imorgon ska vi se saw 2 & 3 också. scary.

nu ska jag sova, och imorgon ska jag söndagsjobba 14 - 19. heja.

puss stacy.

ps. mamma, jag ringer dig under dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nr. 2 är en jättefin bild på dig! Du passar utmärkt i den hårfärgen. Och i den röda koftan också.

stasia sa...

anonymous; tack du, det var snällt sagt. den hårfärgen är ju min naturliga, så jag lär ju få tillbaka den så småningom :)