tisdag, januari 02, 2007

julklappar.

ok. tänkte dela med mig av min julklappslista eftersom flera har varit nyfikna.
anledningen till att det kommer så sent är ju att mina julklappar inte anlände till new york. först 29 december.
men här är de i alla fall, och jag måste ju få säga att jag har världens bästa mamma.

- acer aspire laptop. my new baby.
- ralph lauren cool. äntligen påfyllning. det är min absoluta favorit tillsammans med DKNY apple & stella mccartneys stella.
-
dyrberg/kern armband med berlock. very lovely.
-
lancome presentsätt. définicils mascara - kajal - eye make up remover. perfekt everydaymascara.
- mary-kay mascara. har aldrig testat den, men det ska bli spännande. mascaror går nämligen åt på löpande band hos mig.
-
magazines; elle, glamour & veckorevyn. vilken lycka med svenska tidningar.
-
pyjamas/mjukissätt. väldigt rosa. kanske lite för rosa men byxorna är hur mysiga som helst.
-
en flaska vin. vitt, torrt, precis som jag vill ha det.
-
glögg och pepparkakor. så i helgen ska jag dricka glögg. kanske med love. han har ocksa saknat glögg.
-
presentkort på GAP, från min host family. det uppskattas. GAP har söta underkläder och sköna mjukissätt.
- gardenia stövletter, well, det är en julklapp från mig sjävl till mig själv. men still en julklapp. love them.

min mor måste ju vara underbarast i världen.
jag som trode att jag skulle få min dator och sedan inte ett öre mer. men där ser man.
i'm a very happy stasia.
och imorgon åker mamma och anders hem till sverige igen. buhu.
men vi har i alla fall haft mycket trevligt medan de har varit här. och jag har turistat lite. det var kul. bilder kommer.
på lördag är jag ledig. då ska jag och daniella klubba. heja.


puss stacy.

Inga kommentarer: