tisdag, november 28, 2006

speakers.

de här högtalarna såg jag hos applestore i söndags. ljudet var briljant. överraskande bra bas. men frågan är whatzup with plastic fantastic design? jag totalvägrar att köpa de här högtalarna bara för att de är så oerhört fula. jag menar hallå? genomskinlig plast? plast? och varför genomskinligt? varför inte svart eller vitt. och lite mer klassiskt utformat? då skulle jag ha slagit till. men nej. så därför fortsätter jag mitt letande efter dessa superretro speaers från iThunder. faktiskt så hittade jag de hos B&H, för endast 129$, men de hade de bara i en otroligt deprimerande mörkgråbetongfärg. jag förstår inte ens hur de kan ha de i grått. inte ens självaste tillverkaren har de i grått. ingen webshop har de i grått. ingenstans. bara hos B&H. mycket mystiskt, tycker jag. föresten B&H är superjudiskt. och alla där hade kepas och superstylade lockar. ni vet typ polisonglockar. det var koolt att se så många lockar samlade på ett och samma ställe.

någon annan som har några schyssta speakers till era ipods som ni tycker att jag måste spana in? tipsa mig i så fall!

ps. anders, var det den superjudiska affären du pratade om?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej stasia! Har precis spenderat förmiddagen med att läsa igenom hela din blogg från maj tills nu,(pust!) det tog sin lilla tid;) Keep up the good work! I love it! Kram /Anna

stasia sa...

anna_k; oj, oj, oj. hur har du orkar med det? well, hoppas att det atminstonde stog nagot underhallande eftersom det verkligen maste ha tagit sin lilla tid. haha. and i'm glad you like it. tusen tack! :)