torsdag, november 30, 2006

sofi.



jag maste faktiskt fa saga att sofi fahrman ser alldeles smashing ut har.
om jag inte skulle veta att det var hon skulle jag nog tycka att outfiten var annu mer smashing.
men liksom klipp bort huvudet och ni har en galet snygg outfit.

speciellt gillar jag klanningen. jag har tittat pa den massa ganger. men nasta gang ska jag se till att prova den.
men sa satter man tillbaka huvudet och sa ar det inte lika perfect langre.
eh ja. jag erkanner. jag ogillar henne.
pa henne ser det liksom inte naturligt ut.
utan tillgjort. mode mode mode.
forstar ni hur jag menar?
bild stockholmstreetstyle.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var är klänningen ifrån? Helt underbar ju!!
Tack!!

Anonym sa...

Hej hej! var kommer klänningen ifrån? Den är ju helt underbar!!

stasia sa...

anonymous: klänningen är från urban outfitters!