lördag, november 25, 2006

hån.


om jag inte skulle veta om att detta är en värdelös kopia på miu mius underbara väska skulle den kanske tilltala mig. dock skulle jag sakna en längre rem att kunna ha runt axeln. men nu känns den bara otroligt, äckligt billig. och väldigt oclassy. jag säger som hotspot, detta är snarare ett hån från asos sida, än en genomtänkt kopia. oh. jag blir nästan ledsen av titta på den. de förolämpar den. hotspot säger också "... från miu miu är fin men jag tror inte att den har så lång livstid" - hos mig skulle den dock ha en riktigt lång livstid. den är så stasia. som gjord för mig. i svart ofcourse.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är svårflirtad när det kommer till väskor. Den från MiuMiu är dock en riktig drömväska! Först såg inte jag att den bruna väskan hos asos var en kopia av MiuMiu's. Och jag tyckte den var ganska söt, därför klickade jag på den. När jag senare såg vart de tagit inspirationen så blev jag i första fall irriterad för att det saknades en lång axelrem! Det kunde de åtminstone ha haft med! GRR.

stasia sa...

victoria; precis, haha!

stasia sa...

victoria; ... föresten, om du vill ha en längre rem, kan du nog ta en från en annan väska och sätta dit. det ser ut att finnas uttrymme för det. om du verkligen vill ha den menar jag :)

Anonym sa...

Det är en väska stasia. EN VÄSKA!
inte en livspartner.