lördag, november 11, 2006

framme.


hej hej. jag ar nu framme hos familjen. jag kom igar. de ar jattetrevliga och snalla. och hade med sig blommor till mig. barnen ar supersota. speciellt tvillingarna som jag mest ska spendera tid med. supergulliga. men of course som alla andra barn sa har de ocksa sina stunder da de ar mindre gulliga. ni vet. huset ar stort och fint. dock lite stockigt? eller nej ... mest fullt av barnleksaker. kallaren ar som sagt inte fardigt. sa jag har mitt rum pa tredje vaningen, med toalett och allt. jattefint. dock verkar inte amerikanerna vara sa mycket for att moblera. lite mobler mycket yta. jag har i alla fall fatt den uppfattningen. men allt ar fint och jag trivs bra! jag har till och med en walk in closet. tadam. visserligen far jag dela den med lite resvoskor och gamla leksaker. men visst ar det en walk in closet. yeah! jag ska stada upp dar lite. men pa samma gang vill jhag inte gora mig for hemmastad dar ... jag flyttar ju 3 vaningar ner om nargra veckor. tror att det kommer att finnas en dar nere ocksa. hela huset verkar ha det ... jag har i alla fall inte sett nagon annan (normal) garderob.

familjen har gatt till synagogan. de har ju sabbat. sa jag tankte passa pa att ta en titt i grannskapet och ga forbi starbucks. gingerbread latte later inte alls fel. foresten sa ar vadret har fortfarande jattefint. borjan pa sommaren vader. liksom lite kallt i luften med JATTEVARMT i solen.

hoppas alla ni har det bra.

puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh, låter ju urmysigt! Hoppas det blir trevligt hos la familia :)

stasia sa...

lisa; ja, tack! det tror jag att det kommer att bli :)