söndag, november 12, 2006

facehunter.

nar blev alla i sverige plotsligt sa snygga? var det nar facehunter kom pa besok? kladde alla upp sig da? eller bor dessa snygga manniskor ens i sverige? i sa fall far jag ju lov att saga - go stockholm. bild 1 -5 sverige. men for att inte tala om paris. bild 6 - 11 paris. som sagt jag vill flytta till paris. alla dar ar verkligen sa fashionabla. sa snygga. och dar roker alla och alla dricker alldeles for mycket kaffe. da kan alla vara allas vanner. och de har starbucks. for att inte tala om all underbar shopping. i wanna go to paris again, again, again.




bilder; facehunter

2 kommentarer:

Lina sa...

tjejen på bild 2 var med och hårmodellade med mig i lördags..hon är 16!!! år och har stenkoll...sjukt snygga kläder. jag som hade tänkt gå på vicefesten men struntade i det för jag var lat...(hade t.om.inbjudan och allt)..missade därmed mr facehunter. hade ju varit kul om man fått vara med på bild..hrm..

stasia sa...

lina; va? bara 16? ojfan. inte illa. vissa borjar tidigt! damn att du inte gick da ... slar vad om du hade varit lika snygg som hon, om inte snyggare ;)