söndag, november 12, 2006

forever 21.

idag gjorde jag mitt forsta fashionabla kop i usa. en supersot, lila kuvertvaska fran forever 21. jag kan inte pasta att forever 21 kommer att bli min nya favorit affar. men visst hade de en del fina grejer. t.ex den har klanningen. really sweet. och den har och den har. nagon av de skulle inte jag ha nagot emot att anvanda pa thanksgiving. eller kanske den har eller den har? de ar himla fina allihop. jag provade aven den har trojan. mysig och sot. tankte skont att ha hemma och bara chilla i. men jag kopte den inte. kanske koper den annan gang. jag ar sa forsiktig med att kopa saker ... jag vill hellre aka in till city och ga till urban och topshop. och of course marc. dit ska jag i helgen.

... nu ska jag ata lite vegetarisk sushi som sherri har kopt till mig. hon visste inte om jag gillade fisk. och det var ju bar eftersom jag aldrig har smakat sushi, men jag har bestamt mig for att inte gilla det. sa den vegetariska ar med avocado, morotter och gurka. det later mycket godare.

puss.

Inga kommentarer: