torsdag, november 30, 2006

min!



idag blev jag agare till en a la mary-kate inspirerad vaska.
min ar dock svart, av riktigt fint lader och quiltad. very nice.
men det ar samma sota toffs och samma storlek and all that.
just love it. den ar kopt pa lord & taylor. den var forst nedsatt fran 110$ till 80$. och sedan gav sherri (min vardmamma) mig en rabattkupong pa ytterliga 20%. hon gillar ocksa lord & taylor. och volla sa var den min.

sedan har jag ocksa upptackt att GAP inte ar sa trakigt och basic som jag trode att den var. det ar riktigt schysst.
och dar hittade jag en snygg, svart t-shirt. som var lagom rockig och hade den perfekta langden.
med david bowie pa. jag vet knapp vem han ar. men t-shirten ar het.
det ar fran deras peace, love and gap kollektion. och det fanns fler fina grejer dar. till bra priser.
check it out - ni som har mojlighet.

bland annat sa sag jag ett par riktigt snygga svarta skinny jeans. och ett par lite lost sittande, killkostyminspirerade byxor. snygga!

man blir sa glad nar man hittar affarer med bra priser och fina saker.
for da kan man bade handla fina saker. och spara pengar till andra fina saker. vola!

nu ska jag ta ikapp O.C som jag missade under min shoppingrunda. spannande.
puss stacy.

5 kommentarer:

Maria sa...

Åh nu är jag avundsjuk på dig!
Du råkade inte köpa två? (A)

Anonym sa...

bowie äger.

Le Cat sa...

david bowie är bra!

stasia sa...

maria: nej, jag rakade tyvarr inte kopa en at dig ocksa :)

anonymous: :)

le cat: du far skicka nagon gang.

stasia sa...

maria: nej, jag rakade tyvarr inte kopa en at dig ocksa :)

anonymous: :)

le cat: du far skicka nagon gang.