söndag, november 12, 2006

inte alla i usa ar feta.


... tydligen. och alla ater inte snabbmat. inte min familj. i kylskapet har vi fat free milk. och 1% fat milk, som ar for barnen. vi har sakert 8265398 olika cheerios i skapen. visserligen ar det choklad och socker pa. men vi har aven fullkorn och fler av det nyttiga slaget. for oss vuxna som later bli chocopups. bade sherri och josh ser efter sig sjalva, eller hur man nu sager. ni vet. josh spelar basket och gymmar. och sherri gymmar ocksa, tror jag. och sa gillar hon att ga. sa om jag bara later bli chocopupsen sa behover jag inte ga upp 15 kg under mitt ar (som man har hort i skrackhistorier). sa det finns faktiskt nyttiga familjer i usa ... ar det inte helt otroligt? hah.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet, jag märkte det jag med när jag var i USA, fettfri mjölk liksom, inte illa! fast inehåller den inte massa socker istället?

stasia sa...

anna; socker i mojlk? eh, nej, det tror jag inte. det ar val ungefar som var gula mjolk.

Anonym sa...

Du kanske borde kolla sockerhalten i mjölken. Sist jag var i usa (april 2006) vart jag ruggit impad av deras "fat-free" mjölk. visade sig dock att den innehöll inte mindre än 12% Socker.