tisdag, november 28, 2006

agnes.


jag ska inte säga för mycket ... men antagligen kommer agnes och hälsar på mig här i usa i februari. vecka 8. under sportlovet!
min familj åker till miami då och de vill att jag ska ta ut en av mina semesterveckor då. och nu har de sagt att det är ok att agnes kommer hit och att vi bor i huset hela veckan medan de är borta. och det heter b.e.t.a.l.d.s.e.m.e.s.t.e.r. fint.

nu ska jag se butterfly effect. av någon konstig anledning har jag kommit in på just den filmen i olika samtal under de senaste 2 veckorna. så nu blev jag sådär måste-se-den-filmen-igen. jag är nyfiken på vilket slut denna version av filmen bjuder på. det finns tydligen 4 olika har jag fått höra. jag trode bara att det fanns 2. spännande liksom.

/stacy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Nastik!
Det är kul för dig att Agnes kan komma till dig på sportlovet.
Men varför vill inte familen ta dig till Maiami också? Det kunde vara spännande för dig att åka dit?
Elle hur?
Mamma

stasia sa...

mamma: ja, det ska bli superkul! de tar inte med mig till miami for att det antagligen ar dyrt nog med att betala 6 biljetter.