onsdag, november 29, 2006

marykateandashleyolsen.

mary-kate and ashleys shop har ungefar de fulaste sakerna jag nagonsin sett. det galler allt fran klader till accesoarer, for att inte tala om ipodfodral. men jag far faktiskt lov att saga att parfymen mary-kate and ashley two doftar ljuvligt. jag kan inte beskriva doften. men den faller mig i smaken. jag luktar pa den varje gang jag gar in pa cvs. vilket ar ganska ofta. lanar en skvatt fran testflaskan. men pa nagot satt tar det emot att kopa den. jag vet inte riktigt varfor. men kanske hamnar den hemma hos mig nagon gang. jag ar faktikst lite sugen pa en ny doft.

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja det är för mycket barnkläder... önskar att de kunde rikta sig till lite äldre. Båda har ju en himla bra känsla för fashion.

Anonym sa...

Hej
förstår att du shoppar gärna, jag undrar bara om du kanske kan hjälpa mig att köpa några tanks från american eagle...blir så fasligt dyrt om jag beställer från deras hemsida...maila mig är du snäll
victoria_hestrin@hotmail.com

stasia sa...

maria; precis! dock tror jag att de kläderna i så fall skulle bli superupphypade eller typ jättedyra. dock är jag lite nyfiken på ashleys kommande kollektion =p