fredag, november 24, 2006

fredag.

igår var det thanksgiving. och vi hade 10 personer på besök. plus vi 7. 17 sammanlagt, av vilka 7 var barn, nej föresten 8. det var, eh, högljutt. och eh ... högljutt? och juste, högljutt! haha. men annars så var det trevligt. vi gjorde ungefär så mycket som åt, åt och åt lite mer. sherri (värdmamman) fyllde också år. så efter all mat åt vi också chokladtårta. galet gott. men det var knappt så att det gick ner. sedan fick jag en skara barn efter mig som jagade mig runt hela huset. så jag motionerade bort i alla fall hälften av det jag åt. minst! det var eh .. svettigt. idag fredag, är jag ledig. jag får se vad kvällen bjuder på. just nu finns det lite olika allternativ, men alla är lite oklara. kanske åker jag bara in till new rock och går på bio. deras bio är fint. 18 salonger. och man får själv välja var man vill sitta. fint. och själva new rock city är som en enda stor nöjesanläggning. de har bio, minigolf, en enorm spelhall med alla möjliga slags spel, biljard, gocars, inomhus skriskobana, restauranger & kafeer, mm. jag har inte sett allt. men ni förstår tanken. bra helt enkelt.

update. jag ska åka och hämta upp en tjej som bor i larchmont, en grannstad. det var dit jag körde i tisdags (när jag körde fel) istället för till pelham. well. den här gången har jag i alla fall kollat upp det på en karta. så jag är säker på att jag vet var jag ska. tadam. och nu är det ljust också. så man ser var man åker. skitbra. men håll ändå tummarna för mig.

bye. puss stacy.

1 kommentar:

Maria sa...

Åh låter som ett bra ställe att hålla till på :)