söndag, november 19, 2006

nyc dag 2.

idag har jag och love gatt ungefar 73620965043865 mil pa manhattan. sag nagonstans vi inte har varit. mina fotter dor. verkligen dor. vi var inne pa h&m och jag hittade (of course) varldens finaste klanningar. men duktig som jag var sa kopte jag de inte. vilken diciplin. oh. daremot kopte jag och love sjalar. likadana. 2 for 10$ i chinatown. sa vi tog var sin. 5$. den ar brun och svart. jattefin. sedan kopte jag musik. men skivor ar biligt har. inget mer. jag ar sa duktig. mamma, var stolt over mig. och sedan har vi gatt och gatt och gatt annumer. jag forstar paris hilton nar hon sager att hon inte tranar, att shopping ar hennes traning. sa sant. i alla fall for benen. jag ska ga och ta ett fotbad nu. i min dusch. och lyssna pa min nya musik.

och ja, juste, har jag namnt att jag alskar new york ... jag kanske har missat det? well. nu vet ni.

puss stacy.

ps. oj. nu kom sherri med schemat for veckan. det ar fa timmar men imorgon 12.00 - 22. omg. hoppas inte att barnen vill ga till parken. jag kan inte ga, pa minst en vecka! hoppas det regnar imrogon sa vi maste sitta inne och titta pa film eller natt. haha. men jag ar helt ledig pa fredag och pa sondag. och pa torsdag bara 4 timmar. sedan har vi folkmassa for thanksgiving. det skall bli intressant. well. puss igen. och godnatt. och sakna mig inte for mycket. puss.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Nastik!
Du var en duktig flicka att inte spenderat alla dina pengar på en dag. Men hur mycket kostade di Mark jacobs päron?
Du glömde faktikt skriva till mig telefonnummer, för att jag kan ringa till dig och tid....
Du svarade inte heller på Anders frågor angående resan till NY.
Med vem har du träffats i NY?
Har du haft möte med din kontakt person och andra au per i söndag?
jag skulle vilja veta mer. Och bilderna från NY var jättefina.
Tack för dem.
Puss och kram- mamma

Anonym sa...

Hej Nastik!
Jag har skrivit kommenter imårse, men nu upptäckte jag att det inte finn av någon anledning...
Du var duktig i söndags, men ej i lördags. Nu läste jag ditt svar till Anders och päron kostar 150 dollar. Är den av guld eller är det byzeteri? Det är inte klok...
har du fått förresten din veckolön?
Jag tror att du ska sluta åka till NY, annars räcker inte pengar till gym.
Puss och kram- mamma
P.S. Du har inte skrivit i mailet tel nummer och tid.

stasia sa...

mamma: komentaren kommer inte med forst jag har accepterat det. darfor fanns den inte med. sa du behover inte skriva tva ganger :)

marc jacobs paronet ar inte guld. och vad byzeteri ar har jag ingen aning om. men det ar marc jacobs helt enkelt. och sluta saga at mig hur jag ska gora med mina pengar !!

Anonym sa...

hehe! ;) vad gulligt, familjen på besök på bloggen!

jag vill läsa rapport ju! se bilder! ge mig ge mig ge mig!!!

PUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSS!