fredag, november 17, 2006

biltur.

igar korde jag bil for forsta gangen i usa. woa. jag och sherri korde forst en liten runda pa dagen. hon visade mig var nagra affarer lag och annat som fanns nara omkring. och pa kvallen fick jag lov att ta bilen. sa jag akte till starbucks centret. kopte elle och glamour inne i en affar som jag inte minns namnet pa. och sedan satte jag mig pa starbucks och drack gingerbreadlatte. yami. det kandes lite som hemma. pepparkakor och modemagazin.

foresten ... igar var det storm. det blaste crazy mycket och regnade. sa min forsta biltur var under regn. men allt gick fint. i deras stora minivan kanner man sig saker. det ar oversvamningar i vissa delar av landet? staten? vet inte riktigt ... sag det bara pa tv. men idag ... idag ar det sommar igen. det ar soligt och fint. och jag ar svettig efter att ha varit ute och gatt. det ar trevligt. att det ar fint alltsa ... inte att jag ar svettig.

imorgon aker jag in till NYC. jag ska springa till marc jacobs efter mitt alskade paron. som jag har langtat. antligen ska det bli mitt.

ok. nu borjar jag om 50 minuter. jag maste fa i mig mitt kaffe och ata lite frukost.
skriver nog nagra rader ikvall kanske. nu ska jag forsoka ringa hem.

puss stacy.

Inga kommentarer: