söndag, november 19, 2006

cory.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är depressionen botad nu?
Det var många kul bilder, du är produktiv.
Mamma undrar hur du tog dig till stan, tåg, buss, bil? Ensam? Vad kostade det?
Ha det bra, Anders och mamma.

Anonym sa...

Hur mycket fick du ge för päronet och t-shirten? jättesnygga saker, verkligen! hoppas du har kul, puss.

stasia sa...

anders: ohja! nu ar den botad for ett bra tag. haha. min planbok har dock en depression nu. men sadant far man ta! jag akte tag in. i lordags tog jag bil till stationen. idag fick jag sjuts dit. men fick ta en taxi hem. taget kostar 11.50$ fram och tillbaka. taxin kostade 5.50$. helt ok. ja, i lordags akte jag ensam och hade min new york dag ensam. idag akte jag in med nagra tjejer och sedan traffade jag love dar. sa idag har jag haft sallskap och gatt 78364029168-1865 mil! puss!

angi: paron 150$ + t-shirt 20$ + 12$ moms. och tack :)