måndag, november 06, 2006

epilog sverige 2.


jag hittade datorer på arlanda. och mitt flyg är försenat så jag fastnade här. den här listan låg i min inkorg. me like. och samtidigt spelar jag betapet med tina. och så länge leder jag. arlanda är fullt med folk och det är varmt. men jag är glad ändå.

1. VAD HETER DU? anastasia.

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? jag har inga byxor. jag har svarta tights.
3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? folk på arlanda som går förbi mig.
4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? packade & satt på msn.
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? en cream cheese och skink bagel.
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? soligt men kallt.
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? tina
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? humor & attityd?
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? yesbox. min jossebosse.

10. HUR MÅR DU IDAG? bra.
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? latte.
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? vitt vin.
13.FAVORITSPORT? eh. jag är inte så insatt. men jag har spelat basket.
14. HÅRFÄRG? brunt, mellanbrunt typ.
15. ÖGONFÄRG? blå/blågrå/blågröna.
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? nedgång. annars får man den bara i ögonen när man sover.
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER? nej och nej.
18. FAVORITMÅNAD? april, september
19. SENASTE FILMEN DU SÅG? minns inte.
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN? lördag
22. FAVORITHOBBY? dans.
23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? hm, ja.
24. FAVORIT LÅT(ar)? anna ternheim - nights in goodville & lovers dreams. cardigans - communication
25. SOMMAR ELLER VINTER? vår & höst
26. KRAMAR ELLER KYSSAR? bägge.
27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? eh, who am i to tell?
28. CHOKLAD ELLER VANILJ? choklad of course.
29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA? i don't really care.
30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? i don't care som sagt. jag fördriver bara tid på flygplats.
31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? jag svarar inte på denna.
32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? jag flyttar ju. så i usa kommer jag att bo i hus. med min värdfamilj och alla kidsen.
33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? bra böcker. typ blonde, vit oleander & den amerikanska flickan. det är typiska mig böcker.
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? det finns ingen här på arlanda. och hemma har jag laptop.
35. FAVORITSPEL? gissa ordet & the sims.
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? hm. ja. jag tror det. tänker inte testa här, just nu liksom.
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? nej. vilket i för sig inte gör mig sådär jättemycket.
38. ÄR DU ROMANTISK? hm. vid romantiska tillfällen är jag nog det. jag kanske är lite smygromantiker.
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? ja. absolut.
40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL? skickar vidare i form av blogginlägg.
41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? gå på st. john's university på long island. au pair skola.
42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA? 13.21 så mitt flyg går om 40 minuter. ciao sverige.

puss / stacy

1 kommentar:

Le Cat sa...

heej! ah nu har du nog kommit iväg. hoppas du får en save flight. hoppas det går bra imorgon med allt och ikväll förstårs. KRAM