måndag, december 11, 2006

newyorkers think i'm hot.

under dagen idag;

- inne pa urban outfitters kom det fram en galet snygg-stil tjej till mig och fragade var jag hade kopt min klanning, for hon tyckte den to-die-for. min klannning var fran h&m. den svarta med stjarnor pa. typ den ar sot.

- inne pa body shop undrade en var jag hade kopt mitt halsband, for alla berlockerna var sa sota. mitt halsband bestod av enkel guldkedja med berlock 1: rund guld platta med anastasia ingraverat, fatt fran mamma, berlock 2: nagon form av blomma/lov i guld, fatt av mormor, berlock 3: litet guldhjarta, present fran agnes. det ar mitt signatur halsband typ. hon blev ledsen for att det inte fanns att kopa fardigt. men sa att hon blev inspirerad till att gora nagot eget sadant. well, i'm glad to help.

- i ko inne pa h&m, fragade en annan galet snygg-stil tjej mig hur mycket min chanel vaska kostade. och var jag hade kopt den, eller om det var en vintage. jag typ borjade skratta och sa att jag garna skulle ha onskat att det var en chanel. men att den var fran paradox leather, och var inkopt pa lord & taylor for cirka 68 $. hon tyckte att det var en valdigt bra kopia. och sa att hon skulle aka till lord & taylor ikvall.

- pa gatan, pa 5th avenue fragade en tredje snygg tjej mig var jag hade kopt mina "so hot" stovlar. mina "so hot" stovlar var fran skopunkten. de roda, fina, med snorning bak. hon visste inte riktigt var sverige lag. men jag forklarade att det var en bit att aka. och hon sag besviken ut. haha

det var lite kul tyckte jag.
puss

5 kommentarer:

Anonym sa...

koolt. new yorkers, tydligen öppnare än vad de verkar..

Anonym sa...

Hahah vad roligt att folk kommer fram och säger när de gillar grejerna! Det borde man göra oftare.

stasia sa...

elin; ja folk har ar jattetrevliga. och pratar med dig pa gatan, pa taget whatever. folk kan stanna dig pa gatan och bara saga "i like you hair" inget markvardigt +p

hanna; ja, man tycker ju det!

Anonym sa...

Verkligen!! Du har tydligen lyckats med din outfit. /Ella

stasia sa...

ella: ja, jag hade val det :)