lördag, december 23, 2006

mooka kinney.



jag alskar nylon. for dar kan man alltid lasa om ny, intressant och ung design. och annat intressant. senaste fyndade jag market mooka kinney. verkligen vart att lagga pa minnet. deras kollektion ar annu inte stor. men det de har ar verkligen fint. underbart sota, farglada klanningar helt i min smak. till och med jag som helst undviker farg, vill ha alla deras klanningar. speciellt fina ar modellerna och detaljerna. jag alskar detaljer. tjejerna bakom namnet mooka kinney, alison lewis & rachel antonoff skapar klanningarna genom inspiration de hittar bland klader i second hand butiker. smart. for det ar ju da man far den har harliga kanslan pa kladerna.

artikeln om mooka kinney finns i senaste numret av nylon. for er som inte har mojlighet att kopa tidningen kommer den inom snart att finns tillganglig for lasning pa nylons hemsida. och medan ni vantar kan ni har lasa tidigare nummer. och for er killar finns tidningen nylon guys.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud Vilka söta klänningar!

stasia sa...

spytant: i know! :)

Anonym sa...

Vet du vad de kostar? jag vill ha den plommonfärgade klänningen,it's to die fore:O

stasia sa...

josephine: jag vet inte exakt, men inte billigt. och den saljs inte i sverige.