lördag, december 16, 2006

misshapes.

imorgon ar det utgang i city som galler. yeah. first time ever liksom. vin! dans! folk! vin! jag och daniella planerar don hill's dar misshapes star for partyt. yeah. jag tror det kan bli grymt. se liksom pa allt faboulus folk som vanligtvist hanger dar. ohlala. snyggt folk! jag ar sa sjukt trott pa amerikaners fula klader. jag kraks. wazup med fula urtvattade, utsvangda, ljusbla jeans och bigga nike dojjor och hoods till? ga och gom er liksom. sa imorgon far jag antligen se lite stiligt folk. lycka.

jag vet inte alls hur pass "svart" det ar att komma in dar. men jag hoppas pa det basta. vi far komma tidigt och uggla pa deras happy hour. bli galet fulla och vanta in partyt. och innan det kan vi ha ett eget vanta-in-partyt-party. himla fint alltsa. jag tror att det kan bli inte sa dumt alls. och jag ska ta med mig kameran och leka facehunter. om jag kommer ihag det. jag aterkommer hur som helst med nagon slags av rapport.

nu ska jag googla fram narmaste FedEx. ciao.

puss stacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alla var ju otroligt snygga! du får absolut leka nån slags svensk facehunter och sedan publicera alla heta. haa

stasia sa...

anoymous: ska se vad jag kan gora :)