torsdag, december 28, 2006

blogg.

foresten, om ni undrar varfor jag ar sa produktiv pa min blogg den har veckan, sa ar det for att jag ar sjuk. och barnen har lov. sa de gor massa roliga saker med mor och far. och jag far time off. well, nar jag ar sjuk. och inte har nagon bil - eftersom de ar ute. och inte direkt nagon att traffa. sa blir min time off till att sova, dricka te och sitta framfor datorn. men min hals borja gora mindre ont nu. heja te och halstabletter. ciao sa lange da. jag ska nog sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fick du i julklapp föresten? =)
puss

stasia sa...

angi: av min hostfamilj fick jag presentkort pa GAP. nar vi hade secret santa med girls fick jag girliestuff. typ lippgloss&stuff.

jag har inte fatt mina riktiga julklappar an - av min familj. de far jag imorgon. for de kom till NY idag. men nagot sager mig att det ligger en ny laptop nerpackad at mig i deras resvaska! :)