söndag, december 10, 2006

gardenia. julklappar?

titta, mina gardenia skoletter finns nu i rott. ah! hos shopaholic.
det ar ju ungefar de perfekta skorna.
jag alskar mina svart. och nu finns de i min andra favoritfarg, rott.
snalla mamma, julklapp?
titta, engla har kopt de. sa fina. och precis som hon sager. perfekta till svarta sota klanningar.
i for sig ar de ju perfekta till allting svart. inte bara sota klanningar. perfekta helt enkelt!



sedan finns det aven en annan fin skolett i rott. ocksa fran gardenia. gardenia ar ju skolett masters.
den ar ocksa valdigt valdigt fin. men jag tror anda att jag gillar min modell battre.
fast kanske kan det vara kul med nagot nytt, fast anda samma. ungefar. dessa ar ju lite mer classy. fina!
mamma, kanske dessa i julklapp? snalla. jag har storlek 41 i gardenia. men det vet du val?
snalla snalla mamma.




puss stacy

ps. foresten, shippar shopaholic utomlands? typ till usa. nagon som vet?

update.

jag kom fram till att jag nog vill ha skoletterna nr 2. de med svart klack. for modell nr 1 har traklack, och det var bland annat en av anledningarna till att jag inte kopte de graa skoletterna, for att de hade traklack. jag har lite svart for traklack. sa skoletter nr 2 vill vara min julklapp. valdigt garna. classy skor, till classy lady. for jag ar classy. med mitt guldiga classy bankkort. och allt kreativt tankande som jag har gjort i helgen. jakligt classy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aeee nu har du tappat smak stasia! leopardmönstade mamma klänningar och fula klumpiga skor. ne vet du vad! skäms bäbish!

stasia sa...

och bara för att jag vet att du hatar mina skor, så ska jag ha på mig de nästa gång jag träffar dig.om typ 1 år eller 2! pussbabe!