torsdag, december 28, 2006

wayfarer # 2.



remember jag skrev om wayfarer bagar? well. jag har kikat runt lite och fattat att sjalva ordet wayfarer ar namnet pa en modell av bagar. sa ray bans har inte direkt ensamratt pa sjalva wayfarersen. sa for att fa lika coola bagar som miss kennedy behover jag inte leta ihjal mig efter ett par ray bans utan kan kopa nagra av bagarna ovan och kanna mig jaklig nojd med det.

nu ar ju fragan bara, vilken storlek. bild 1 - large. bild 2 - classic. saken ar ju att jag har ett ganska stort ansikte. och brukar tycka att stora glasses aldrig blir lika stora pa mig som pa andra manniskor. sa om vi tanker att jag vill ha en lika stor modell pa mina bagar som mk har pa sina. sa maste jag tanka en storlek storre, eftersom hon ar ungefar pytteliten och det ar inte jag. vilket innebar att jag borde satsa pa en size large.

buy now price 6.95$, med frakt 13.95$ - ar inte ebay for underbart.
fast jag ska nog vanta nagra dagar, se vad som hander med mina andra tva auktioner som jag bevakar.
helst vill jag ju ha helsvarta glas. sa vi far se hur det blir.
men i varsta fall, om jag inte gillar de, ar det ju bara att lagga ut de pa ebay. haha.

senare idag kommer mamma och anders till new york. heja.
och imorgon ska vi pa phantom of the opera, pa majestic theater, broadway. lycka.

puss stacy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spana gärna in min nya "modeblogg" och har du något som du vill berätta så är det bara att maila!

Le Cat sa...

jag hade sjuk tur. hittade ett par äkta ray bans i den modellen på myrorna för 25pix. lyx! gå for the big. puss och gott nytt år!

stasia sa...

peter: will do.

le cat: din javla lyxmanniska. jag kan aldrig fynda pa myrorna, hittar bara massa skrap. men nu vet jag ju varfor .. for att du koper upp allt fint fore mig. haha :)

gott nytt ar till dig to. rocka london for mig. sa rockar jag lite i NY for dig! puss.