torsdag, december 21, 2006

flytt.

idag blev mitt nya rum fardigt. igar kom sangen. och idag har jobbkillarna flyttat ner min tv, byra och sangbord. det ar ju alltsa lite tveksamt om det gar i nagon hylla eller ej. hm. rummet ar typ pytte. ni som har varit i mitt forsta rum pa folkuniversitet vet hur litet det var. typ same thing har. och ni som har varit hemma hemma hos mig. ungefar sa stort ar det. det ar litet men mysigt. och fint. och frasht. och jag ska fa en helkroppsspegel. sa i like it. det andra rummet var visserligen stort. men onodigt stort egentligen eftersom jag inte direkt hade nagra mobler att stalla dar. det enda jag kommer att sakna ar toalett forbindelse direkt fran rummet. nu ar det runt hornet istallet. haha. typ en meter. men har man haft lyx en gang, vill man ha det jamt. ni vet.

i alla fall. sa ikvall maste jag flytta ner alla mina grejer. och gora mitt rum fint. och titta pa O.C
jag kan nog visa upp det for er imorgon. jag tror att my bathroom ocksa blir fardigt da. heja!
om 3 dagar ar det julafton. och jag ska fira med andra svenska kids. jajaja.
och om 7 dagar kommer mamma & anders. jajaja.
och om 10 dagar far jag bara min nya fina klanning. med mina nya skor. jajaja.

puss stacy.

Inga kommentarer: