söndag, december 17, 2006

house&basement.

ok. ni som har tjatat om att ni vill se hur jag bor. here it comes:



vart hus. jag bor just nu i rummet med de 3 fonstrena langst upp. vi har en bakgard som ar storre an den ser ut. och som nog blir riktigt harlig pa sommaren. och bild nummer 3 ar gatan var gata om man tittar till vanster. vi bor i en ende, typ.



har ar kallaren som har varit pa gang alldeles for lange. det enda som ar klart ar att tv'n ar uppe. och mattorna, malade vaggar och ljus. detta ar alltsa kommande tv hornan i kallren som ocksa ar / lekrum. vi vantar pa de nya sofforna.



mitt kommande rum. det ar typ jatteoklart. men jag planerar att stalla sangen langs med vaggen som bara syns lite i bild 1. men huvudet bort fran fonstret (ar ni med?) informningen i vaggen kommer att fyllas ut av en byra och maybe en golvlampa om den far plats. och det som just nu ar proppskopp, kommer att fa sma dorrar, som jag ska dekorera med fashionabelt kollage. och vaggen som ingangen till rummet sitter pa. dar kuddsidan kommer att vara ska dekoreras med foton. och langst vaggen med fonstret ska en hylla sta (forhoppningsvis) ungefar. det kommer bli fint i alla fall.



blivande (mitt) badrum och kontrollrum (ingang till vanster) ocksa valdigt oklart.

resten av huset tankte jag ta bilder pa pa onsdag, efter att staderskan har varit har. heh.

puss stacy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Nastik!
Huset ser ganska vanligt ut. Men lekplatse1 är ovanligt bra för barn. Du kan leka där också på våren. När man tittar på amerikanska filmer, då ser gåtorna där annorlunda än eras.Men det spelar inte roll, viktig är att du trivs där, hoppas jag.
Poka, mamma

Anonym sa...

heej annastasia! :)
nu har jag kollat igenom din blogg..orkar tyvärr inte läsa allat, du har ju skrivit så sjukt mkt! shit..vad kul..ska också ta tag i mitt ordentligt snart igen..men hur har du det där borta? leker livet?
jag vill ju också till new york i frmatiden..ska bara ta detta jäkla körkort!! ska satsa järnet hela våren nu..håll tummarna för mig..har fått mkt dansjobb också..som lärare..så det ska bli kul..
men som sagt.. trivs du bra med livet i new york? hur är familjen? roligt folk? bra uteställen? hur är vädret? jag vill veta allt :)
skriv gärna på min blogg.. dinoliv.blogg.se

Ha de guld...sverige finns alltid kvar.. så njut av att vara borta!
puss å kram julia.

stasia sa...

mamma: hej. ja, vart hus ar ganska vanligt. hemtrvligt liksom :) ja, lekplatsen ar fin. dock leker de inte sa mycket dar. gatan ar ganska amerikans, men jsut var del ar ganska tom, for att det ar pa ett horn just. och sen ar det lite fullt for all haller pa och bygger nagot. sa det ar smutsigt. gatan langre upp ar mer typisk amerikans. well, ni far se nar ni kommer :)

julia: hallo! ja, satsa pa det i var. sa du hinner komma hit innan jag aker! du kommer o alska det! kul med dansjobb, dar du bor, eller vad for slags jobb? slar vad om att du ar grymt duktig nu efter folkhogskolan o allt!

jag trivs med jobbet, och alskar nwe york. dock ar det lite svart att skaffa friends har tyckeer jag. och utestallen vet jag inte an. har bara varit ute en gang, och det var fint! glom inte att du maste vara 21 for att ga ut ... men det gar ju att fixa ;)

hores snart! pusshej