fredag, december 08, 2006

marcjacobs.

marc jacobs for sephora.



yesbox. it's true. här är parfymen från marc jacobs i specialdesignad flaska, endast för sephora.
love the bottle. jag har bestämt blivit kär i den här parfymen. i alla fall i flaskan. och i marc.
nu hoppas jag bara på att den också ska dofta underbart. får springa in till sephora nästa gång i city. yey.

jag är ensam med ungarna i helgen. hostmumanddad har åkt på spaweekend.
vilket innebär, mer än 45timmar denna vecka = mer cash till mig. yippo.
men nu har jag fått de i säng. så nu ska jag gå och äta kinamat och se på the island.

puss stacy.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sephora? måste missbruka ordet hääääärligt igen. vilket häääärligt namn på en butik. dit vill jag!

Anonym sa...

Hej Nastik, idag lördag så har Anna namnsdag.
Så grattis på namnsdagen!

Anonym sa...

hej.
har du varit och kollar in chanel väska igen? såg att du frågade "city living" om pris skillnaden, e lite nyfiken själv :)

stasia sa...

josephine; haha. eller hur! :) humor!

anders; jes, tackar tackar :)

emma; nej, har inte varit och kollat det. har inte haft tid .. kanske nästa helg? =p

Maria sa...

Åh vilken underbar väska!!
The island är tyvärr inte bra

stasia sa...

maria; vilken väska? det är en parfym :) och jag tyckte att the island var helt ok! :)