lördag, december 23, 2006

la garconne.

idag hittade jag en for mig ny webbshop. la garconne. och jag maste ju fa saga att det finns mycket fint. for mycket.



fabulousa marken som alexander wang, 3.1 phillip lim, cacharel, javovich-hawk och mint finns nu tillgangliga. och i februari tillkommer manga fler lika fabulousa namn. vanessa bruno, sonia rykiel, luella bartley & camilla staerk ar bara nagra av de. och aven svenska acne & cheap monday kommer att tillkomma. jag langtar till februari. men medan man vantar till febari finns just nu denna skonhet fran daryl k tillganglig pa rea, for endast, host, 425 $. alltid nagot kanske. well som sagt. ni marker nog att priserna kommer att ligga pa lite mer an man har rad med. men ibland kan man ju lyxa till det lite. som nu. kring jul. kanske. man kan ju i alla fall titta pa allt fint.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh så fina klänningar!

Anonym sa...

Men åhh så mycket snyggt.. nu måste jag surfa in och spana lite ;) tack för tipet!

stasia sa...

mimo: i know!

em: doso och varsegod :)