söndag, december 10, 2006

speakers.



jag bestallde just dessa speakers som jag har tjatat om ett bra tag. antligen! slutsumman blev 113 $, istallet for 149 $ som jag hade raknat med. for pa amazon fanns de for 113. hurra. sa 786 svenska pix. 5 - 8 days delivery dock. men jag overlever nog. antligen music in my room. yeah. och jag har ocksa massa ny musik att lyssna pa. laleh slappte nytt, pete doherty demo solo, babyshambles hultsfred spelning (tack lasses) och massvis med andra tittlar. lycka. och snart far jag aven en ljulgran och en snygg lampa. for att inte tala om ett nytt rum. och nu ska jag pa bio. pusshej.

3 kommentarer:

Lina sa...

åh fina. skulle jag också gärna vilja ha.

Anonym sa...

så snygg!! hur bra är ljudet?

stasia sa...

lina: ja, de ar superlackra!

sandy: alla recensioner och tester jag last sager att det ar super. jag har inte kunnat se sjalv eftersom de ar svara att fa tag pa i butik. so i hope for the best!