lördag, december 30, 2006

todayisagoodday.

hej! jag ville bara mest skriva att jag traffade mamma och anders igar. sa lars och lena - formedlar ni vidare till birgit ... ? att allt gick bra och att de ar framme och sa. eller ja, det ar ju klart att de ar framme eftersom jag har traffat de. haha. men well, ni forstar.

phantom of the opera var magiskt. jag satt och grat i alla nummer for att det var sa fint. oooh. sa fint var det. agnes, om du laser detta. du och jag maste ga och se den. jag ar beradd att betala svindyr biljett for att fa se det en gang till! 133$ - sag till om du har rad!

nu ska jag instalera anti virus och alla andra program pa min nya, helt fantastiskt fina och valdigt snabbt fungerande dator. och sedan ska jag jobba. och sedan om jag inte har somnat kan jag visa alla mina julklappar fran sverige. heja. jag fick sa mycket fint!

ciao. puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Är en tjej i sverige som hittade din sida och så att du gillade Phantom of the opera! Jag ska till NY i april och är sååååå sugen på att se Phantom. Tänkte om du hade nåt tips till mig. Var man ska sitta för att se bäst? Var man kan köpa biljetter? Broadway.com verkar bästa hemsidan i nuläget.
Vore väldigt tacksam för svar. Med vänliga hälsningar Therese. therese_marklund@spray.se