söndag, december 17, 2006

yesterday.

igar var galet kul. forst spelade den har killen. han var lite for gay for mig. men helt okej att klubba till. han hade jakligt snygg stil i alla fall. sedan spelade the oohlas, och de var ruskigt bra. och vi klubba riktigt mycket. tjejen var fruktansvart sot och hade en ljusslinga som halsband. det tyckte jag var en aning originellt. jag ska borja hanga pa deras myspace.



efter alla gigs dog vara oron. sa vi gjorde som alla andra kids och gick ut.



sedan gick vi tillbaka och fortsatte att klubba. daniella hade ont i fotterna efter att ha varit ute igar. och gatt vilse i en timme idag. men jag dansade och var sa happy for att antligen fa komma ut. for att fa dricka vin. och dansa med massa andra snygga kids. och lyssna pa bra musik. och for att vara omgiven av massa snygga, stilsakra boys. happy. och alla dar var sa trevliga. det var inte ackelotten eller ackelpalace dar man har nagons ackelhander over sig. och nagot annat ackel star och glor pa ens ass. nej. har var chillt, pa ett jakligt klubbigt satt. ingen var acklig. och ingen var galet full. alla dansade med varanda. och man hade inga ackelhander over sig. och alla var snygga. och allt det var jag jakligt happy for. happy happy. must go back.och sa fick man ett fint yellow band med stjarnor och fyrkanter pa nar man kom in. a la cory anda. jag har jamt undrat var hon far alla sina band ifran (hittar ingen bra bild att visa).



vid 3.45 lyckades vi fa en taxi som korde oss till time square. vanligtvist ogillar jag time square for att det ar alldeles for mycket folk. och alla bara trangs och trangs. och man sjalv har jakligt brattom. nej. jag gar helst inte dit. men igar. kring 4 var det fint. lite folk. fast anda mycket for att vara 4 liksom. och sa gamla hederliga donkan. och dar hade de fina vaggar. med broadway malningar. jag fotade den vaggen med phantom of the opera pa. och kom pa att vi har biljetter for den 29. och da blev jag annu mer happy. fasten jag var sa trott att jag holl pa att somna staende. jag underholl mig sjalv med att klippa ut snoflingor fran mcdoncans pase.

sedan tog vi cab till grand central. och pa en avskarmad liten yta, som i ett fangelse, satt jag med alla andra klubbkids och inte klubbkids som ocksa var pa vag hem fran en night-out-in-new-york. nagon kastade gammal pomme pa en kille som hade somnat. det tyckte jag var underhallande. och vid 5.47 akte jag hem. och kl 6.49 lag jag i min sang.

sedan att jag fick ga upp igen knappt 2 timmar senare, for att ga pa au pair mote ar ju en annan historia ...


godnatt.

Inga kommentarer: