tisdag, december 19, 2006

i need.

- nya fltas stovlar. eftersom mina fran toshop borjar ga sonder i halen. i halen av alla stallen. blir sa javla forbannad nar man lagger ut 999 pix pa ett par skor som haller i knappt en och en halv manad! forbannat ocksa. ska det inte vara bra kvalite pa sa pass dyra saker? javla skit. de var ju mina favoriter.
- nya koftor. svarta. min favorit ar min svarta fran indiska. som jag anvander typ jamt. alla andra koftor har typ krymt och blivit fula for att jag kopt de i javla budget affarer. jag hatar att jag inte ar rik. fasten h&m ar snyggt.
- en fin klanning. klubbfin alltsa. som man kan kanna sig riktigt fin ut nar man klubbar. det saknar jag. eller sa ar mina nuvarande inte tillrakligt klubbiga.
- nya tights och strumpbyxor, som inte aker ner. jag hatar nar de aker ner. det kanns som man skitit pa sig. och ar jakligt fult nar man gar och drar i de hela tiden. specillet skitjobbigt nar man klubbdansar och har de nere vid knana. typ.
- ny mossa. som inte hanger ner for mycket bak, men som anda hanger. kan inte hitta den ratta.
- en stor, svart, vardags vaska. jag har kommit fram till att jag inte har nagon svart vaska. alltsa ingen vardagsvaska. bara typ mindre vaskor. jag behover en svart stor vaska. ska det vara sa jakla svart liksom.
- en rod kuvertvaska. hur lange har man inte letat efter det liksom. hittar ju aldrig.
- en ny dator. min gor mig galen. jag slar ihjal den snart.
- ny mascara.
- nytt puder.
- julbord. det ar ju fan jul snart. var ar all stammning?
- nytt allt. jag vill ha en stylist. jag orkar inte med all stilfulla manniskor. och man sjalv bara forsoker och forsoker.

jag ar bitter. i don't know why. nu ska jag sova.
btw. venera brought me kvas today. fucking awsome. jag ar nog lite rysk trots allt.

godnatt.

Inga kommentarer: