fredag, december 22, 2006

last saturday.

bilderna fran misshapes i lordags har kommit upp. och det fanns pose-vagg-bilder. helt alvarligt, jag letade ihjal mig efter vaggen dar pose fotorna tas. men hittade inte. jag ville ju sta bredvid och fota alla snygga people. men nej. arligt talat - det fanns ingen vitt vagg dar. allt var svart. men jag hittade i alla fall en bild nar gay killen upptradde. jag o daniella star o halvklubbar i bakgrunden. han var halvbra.



sedan hittade jag en bild pa en boy som bjod mig pa en marlboro och sedan dansade vi. han var typ shjukt sot, men har pa bilden ser han helt sne ut. lite synd. well. han kanske kommer med nagon annan gang. da kan ni fa se. han var trevlig ocksa. jag minns inte riktigt vad han hette. men han dansade bra. och lyssnade pa regina spektor. heja. och drack vin. precis som jag. det var lagom min typ av boy.



well. nu ska jag sova. eller kanske dricka lite juice innan. snart ar det julafton. och da ska vi dricka snapps (stavas snapps med tva p. jag undrar da det) jag vill dock ha vin. jag har vinabstinens. ar riktigt sugen pa nagot riktigt gott, lagom syrligt vitt vin. snalla mamma, kop ett gott vin till mig pa flygplatsen!

puss stacy.

Inga kommentarer: