måndag, mars 26, 2007

updates.

de utlovade bilderna från vår philadelphia-roadtrip kommer senare under denna måndag, om någon bryr sig. jag inväntar bilder från grethe & sam så att jag kan visa er de allra bästa. eller ja, så pass bra som det kan bli med enkla, shitty digitalkameror. well anyway. ville mest bara säga hej, och få en anledning till att posta underbara anna här.



alltså vad är det med kvinliga singer/songwriters ? jag blir ju alldeles störtförälskad i varenda en.
den 11 april släpper anna förövrigt en ny EP, där lovers dream har gjorts om till en duett. häftigt.
jag ska typ bli religiös och be till gud om att anna ska spela i usa innan jag åker hem.
jag vill se live. live live live. på onsdag är det föresten regina live. jag är så hett pepp.

puss stacy.

No I swore to never leave you
And I always keep my word
And I never lose my way
You know there's just one road for us to walk down
Now let's see how far it goes
I want to fall in love
And maybe you're not the one
But perhaps you could be
But if loving you is hard
Please don't hate me
Please don't hate me

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅHHH annispannis! hoppas hon spelar för din skull, jag vill se henne igen!