söndag, mars 04, 2007

liselottewatkins/stasiathewannabe



mina damer och herrar. får jag stolt presentera mitt första photoshopverk. yey! haha. ok. jag är typ barnsligt stolt. jag stirrade mig som sagt blind på den bilden (till vänster) och efter ett tag började jag störa mig något så otroligt på bh-bandet som hängde ner på axeln. så då tyckte jag - det plockar vi bort. och så öppnar jag upp photoshop. ser alldeles förvirrad ut. vet inte vad som är vad. men så klickar jag runt lite. plockar bort bh-bandet. bestämmer mig för att röda naglar är snyggare. och att det kanske går att göra matchande läppar. och håret skulle se snyggare ut svart. och ögonen skulle vara fint att matcha bakgrunden. yaya.

ni proffs får inte mobba mig. jag var sjukligt stolt. vem vet, jag kanske är photoshopking om några år.

puss stacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra för photoshop :D

Anonym sa...

Ärligt talat tycker jag att din version är snyggare, o det är inget jag bara säger :)