lördag, mars 03, 2007

i finally found you II.



och efter att jag har köpt denna. och blivit duktig. så ska jag också köpa denna ovan. och blir riktigt jäkla grym.
och medan jag jobbar på det ska jag fortsätta bo här. för vissa människor har det bara.

puss stacy.

update. jag har googlat runt lite priser och fått fram följande. i sverige får man genom pricerunner upp ett bästapris på cirka 6348 kr. i usa genom pricerunner får man ett bästapris på 605$ = i dagsläget exakt 4346 kr. vilket säger mig bara en sak; denna kamera kommer att ligga i min väska när jag lämnar detta land om cirka 9 månader. och jag kommer att ha tjänat cirka 2000 kr. för det kan jag köpa något annat fint i samma veva. mm. så är det bara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köp en åt mig med.. =P

Anonym sa...

hehe!
en annan duktig fotograftjej från sverige är emelie www.flickr.com/photos/emiliebjork tror jag visst!